Feb 26, 2009

Wahai Bakal Suamiku



Buat yang bakal bergelar suami...


Wahai suamiku nanti...

kau tak perlu memiliki wajah setampan Nabi Yusuf a.s.

yang menggetarkan hati dan membuat banyak wanita terpikat...

Jika kau jodohku yang tertulis di lauh mahfuz,

Allah pasti akan memberikan rasa dalam hatiku dan hatimu,

saat pertama bertemu...

Aku yakin..Kerana Allah tak pernah akan mungkir janji…


Wahai suamiku nanti

Permintaanku tak banyak…

Selalu ke rumah Allah jika suara merdu memanggilmu...

Bangunkan aku dipertiga malam,

jagalah selalu hatimu,

Nasihati aku jika berbuat salah,

Kalau perlu marahi aku!!

Aku juga tak ingin kemewahan dunia...

Cukuplah aku bersamamu untuk mencari redha Allah…

Dan aku amat bersyukur pada Allah,

jika akulah yang ditakdirkan untuk menambah semangat dalam perjuanganmu…

Akan ku bersihkan darah dari lukamu dengan tanganku sendiri…


Jika kau sangat mencintaiku,

Aku tidak bahagia melihatmu begitu...

Cukuplah kau mencintai Allah dengan sepenuh hatimu..

Karena dengan mencintai Allah, kau akan mencintaiku…

Cinta itu lebih abadi dari pada cinta dua insan…

Moga Cinta itu yang akan mempertemukan

kita kembali di syurga….

Amin…


Ehem2... tetibe jerk wahai bakal suamiku... macam de pape jer ...hoho... nantikanku di batas waktu~~ cewah..... [poyo je lebih nie.... kehampehan sedang melanda..huhu...]

0 ayat-ayat cinta:

 

- My-So-Called-Life - Copyright © 2009 Blog Ku - Milik Ku - Sesuka Hati Ku