Nov 24, 2009

Aku, Dia dan Kamu


ditakdirkan kau hadir dalam hidupku dan tanpa dipaksa aku rela berada disisimu... kau setia bersama tanpa sebarang keraguan.. namun dihatiku bukanlah dirimu..
biarpun aku disini bersamamu.. namun dia masih bersama di hatiku.. terlalu banyak kenangan bersamanya yang x mampu aku lepaskan..
maafkan aku kiranya tak tertanggung segala harapan yang diberikan.. kerna tak mungkin aku melupakan dia yang bertakhta di sanubari...
maafkan aku yang tiada berdaya, walau bukan niatku untuk buat kau begini.. tapi mungkinkah ada peluang yang kedua bagiku menebus kesilapan diri...
akan ku berusaha mencari kekuatan agar dapat aku menerima dirimu untuk meneruskan perjalanan masa akan datang...
ternyata dalam perjalanan ini tidak semudah yang kutafsirkan... jalannya beribu lorongnya berliku... jika tersilap langkah menyesal ku selamanya..
sudikah andainya kau terus tetap bersama menemani perjalanku sehingga ke puncaknya...
~~> usem nantikan ku di batasan waktu... akan ku cuba mengubah diri ini dan akan ku sediakan tempat bagimu di hatiku... semoga harapan ini kan termakbul, insyaAllah... Ya Allah, permudahkanlah...

*apabila empangan jiwa melimpah dan xdek sape nak memahami, mengarut la kat cnie jawabnya...hehehe...

0 ayat-ayat cinta:

 

- My-So-Called-Life - Copyright © 2009 Blog Ku - Milik Ku - Sesuka Hati Ku