Jan 7, 2009

Moody...


Assalamualaikum semua...

Buat pengungjung2 blog ku ini, pekabo?? Harap2 sihat sejahtera selalu... malam nie nak meluahkan perasaan skit... hari nie, mcm2 jadi.. poning pale teman Photobucket ...hehe... pg semalam dah le tido bape jam je... ngan mate yg duk menuntut hak utk ditutup, pg la kuliah... nasib baik x tertuntut hak tu...hehe... masuk kelas tutor lak... rasa happy je.. sebab subjek peberet tu Photobucket.... tapi, ada la sorang manusia nia kan Photobucket ... merosakkan hari yg baik serba indah ku ini... x tau nape.. jeles ke apa... sedey sgt tau... x sangka la... ada manusia yang suka memandang rendah terhadap org lain... bajet bagus je Photobucket.. nie yang nak marah nie!!! Photobucket (manusia camtu... mmg la wujudkan... tapi x terjangka la akan jumpa sorang..hehe..)

Mood ku yg happy Photobucket , telah beralih frekuensinya kepada moody Photobucket ... sampai lapo pun rasa kenyang... gambaran nasi goreng jadi roti cicah air je...huhu.. tapi sabar lebih baik..kan..kan..kan... pastu tetibe la plak abah tersayang tepon, mcm tau2 je orang tgh sedey... nie yang sayang abah lebih nie... cam ada instinct lak anak ye yg sorang nie ngah sedey..hehe... (to my abah.. i luv u Photobucket ..hehe..) tapi bila abah tau ku bersedey, skit pnye panjang la plak dia bg tazkirah Photobucket ...hehe... tapi dengan tazkirah panjang tu la, terubat skit hati Photobucket anak ye sorang nie...kuikuikui...


Lepas abis kelas, gi la shopping skit ngan rumate... release tension orang kampung kata..hehe... kalau omputeh lak, melepaskan tekanan..hukhukhuk... kami pi makan eskrem Photobucket ... sonok...hehe...


Tetiba ingat kt sahabat sorang nie... ari tu, ntah mcm mana ntah... mcm ada salah paham kot Photobucket ... apa sebabnya?? x ku terpaham apa yg sebenarnya yg terjadi...hehe... dia cam majuk je... ntah le... sape majuk ngan sapa pun, dah x paham dah.. kongpius...hehe... so, nak tujukan sebuah lagu wat sahabatku... kalau terer, teka la lagu pe... teman dah edit liriknya sesuka hati...Image Hosted by ImageShack.us

Resah...
Yang ku gubah dalam kata
Melukiskan lakaran kesunyian
Tanpa mu aku tak mengerti

Meski
Pagi itu indah tapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Hadirmu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku sunyi

Kini berat benarku rasakan
Dalam relung hatiku tanpamu
Aku tak mengerti
Takut...
Aku jauh dari dirimu
Dan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku kesunyian

Resah yang ku
Gubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa mu aku tak mengerti

0 ayat-ayat cinta:

 

- My-So-Called-Life - Copyright © 2009 Blog Ku - Milik Ku - Sesuka Hati Ku